Data publikacji: 2018-04-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjazdy integracyjne wczoraj i dziś. Jakie są najnowsze trendy?
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
O najnowszych trendach w zakresie wyjazdów i spotkań biznesowych opowiada Piotr Syska, pomysłodawca i właściciel Odyssey ClubHotel.
Rynek wyjazdów firmowych jest coraz bardziej wymagajÄ…cy. Czasy, gdy kojarzyÅ‚y siÄ™ one wyłącznie ze spożyciem znacznych dawek alkoholu, dawno odeszÅ‚y do lamusa. RoÅ›nie Å›wiadomość zarówno pracowników, jak i pracodawców, że udany, przemyÅ›lany i dobrze zorganizowany wyjazd zaprocentuje i przeÅ‚oży siÄ™ na osiÄ…ganie wspólnego celu. Pytanie wiÄ™c coraz częściej brzmi nie „czyâ€, ale „jak†i „gdzieâ€. O najnowszych trendach w zakresie wyjazdów i spotkaÅ„ biznesowych opowiada Piotr Syska, pomysÅ‚odawca i wÅ‚aÅ›ciciel Odyssey ClubHotel.
Integracja i motywacja
Wyjazdy integracyjne jako zjawisko przeszły długą drogę. Przed transformacją ustrojową kojarzyły się głównie z wyjazdami grupowymi na grzyby, by po roku 1990 być nierzadko suto zakrapianą imprezą odbywającą się w dużych ośrodkach wczasowych. Lokalizacja nie była priorytetem. Charakter takich wyjazdów zaczął się zmieniać wraz ze wzrostem świadomości, że mogą służyć celom firmy, pozytywnie wpływając na jakość komunikacji zarówno na linii kierownictwo-pracownik, jak i pomiędzy pracownikami. Pojęcie „zespołu†stało się wartością, a jego budowa, czyli. tzw. team building, trwałym elementem wyjazdów.
– OrganizujÄ…c wyjazd firmowy powinniÅ›my zadać sobie pytania o cel wyjazdu i jego charakter, tak by dobrać wÅ‚aÅ›ciwe narzÄ™dzia do naszych planów – mówi Piotr Syska – integracjÄ™ możemy połączyć ze szkoleniem lub dziaÅ‚aniami z zakresu team building. Ważne, by obiekt, w którym spÄ™dzimy czas dawaÅ‚ nam szeroki wachlarz możliwoÅ›ci, od przestrzeni nietypowych po klasyczne wnÄ™trza konferencyjne.
Wyjazd powinien wspierać tworzenie dobrych relacji pomiÄ™dzy pracodawcÄ… a pracownikiem oraz pomagać w zrozumieniu celów firmy. Doceniony pracownik odczuwa więź z firmÄ…, pozostaÅ‚ymi czÅ‚onkami zespoÅ‚u, a także przez dÅ‚ugi czas wspomina udany wyjazd. Pierwszym ambasadorem firmy jest jej pracownik – warto wiÄ™c zadbać, by chciaÅ‚ on reprezentować jÄ… jak najlepiej. Motywowanie pracowników oraz nagradzanie ich sukcesów jest nie tylko korzystne, ale staje siÄ™ również modne. Relacje spotkaÅ„ firmowych zamieszczane na przykÅ‚ad w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych stanowiÄ… również ważny skÅ‚adników budowania wizerunku marki.
Niebanalnie i wygodnie
Znając cel i charakter wyjazdu, możemy rozejrzeć się za obiektem, który spełni nasze wymagania. Coraz częściej wartością miejsc jest ich niebanalność, na którą składają się: niepowtarzalny charakter wykraczający poza standard sieciówki, interesujące rozwiązania przestrzenne i wygodna lokalizacja. O wysokiej jakości usług nie trzeba już wspominać; staje się ona standardem. Podobnie jak zaplecze pozwalające na łagodne formy aktywności, takie jak jazda na rowerze, trekking czy gry zespołowe.
– Trendem jest organizowanie wyjazdów integracyjnych czy spotkaÅ„ biznesowych w miejscach, których dziÄ™ki wartoÅ›ciom dodanym nie da siÄ™ pomylić z innymi obiektami – unikalność jest ogromnÄ… zaletÄ…. NormÄ… jest dziÅ› oczekiwanie wysokiej jakoÅ›ci usÅ‚ug, choć i tu można zyskać dodatkowe punkty, choćby dziÄ™ki znakomitemu wellness&SPA, basenowi na Å›wieżym powietrzu, wysokiej jakoÅ›ci daniom czy widokowi z tarasu widokowego – wskazuje Piotr Syska – ważny jest także czynnik ludzki: uÅ›miech obsÅ‚ugi oraz otwartość na potrzeby grupy i umiejÄ™tnoÅ›ci organizacyjne wynikajÄ…ce z wysokich kwalifikacji.
Te zaś umożliwiają organizację nietypowych szkoleń czy dodatkowych atrakcji na rzecz integrującej się grupy przebywającej w obiekcie.
Kameralnie i z indywidualnym podejściem
Rynek wyjazdów firmowych podlega nieustannym zmianom. Ci, którzy je dostrzegajÄ… jako pierwsi lub potrafiÄ… kreować – zyskujÄ… najwiÄ™cej. Elementem, który obecnie ma coraz wiÄ™ksze znaczenie przy wyborze obiektu jest kameralność połączona z piÄ™ciogwiazdkowym standardem, jako przeciwwaga dla dużych i bardzo dużych obiektów, gdzie możemy otrzymać jakość, ale nie charakter obiektu klubowego. Doceniania jest elastyczność, przejawiajÄ…cÄ… siÄ™ miÄ™dzy innymi w umiejÄ™tnoÅ›ci szybkiego reagowania na nieprzewidziane zmiany w planie eventu oraz w ofercie menu dedykowanego.
– Z mojego doÅ›wiadczenia w branży mogÄ™ zdradzić, że dyskretność i poczucie komfortu, zwiÄ…zane z kameralnoÅ›ciÄ… i nastrojowym klimatem obiektu, sÄ… dziÅ› bardzo cenione przez organizatorów wyjazdów. ChcÄ…c jak najlepiej zadbać o swój zespół, szukajÄ… poczucia wyjÄ…tkowoÅ›ci, a to jest nie do osiÄ…gniÄ™cia w dużym obiekcie. Kameralne przestrzenie o ciekawym wystroju, a przede wszystkim towarzyszÄ…ce im indywidualne podejÅ›cie, takie jak możliwość przygotowania specjalnego menu dla grupy przez szefa kuchni, sÄ… dostrzegane i spotykajÄ… siÄ™ z bardzo pozytywnÄ… ocenÄ…Â – podkreÅ›la Piotr Syska, Odyssey ClubHotel.
Â
Odyssey ClubHotel Wellness&SPA
Zlokalizowany w Masłowie na zboczu góry Domaniówki, pierwszy i jedyny pięciogwiazdkowy hotel w województwie Świętokrzyskim. Stworzony dla biznesu i na romantyczne wyjazdy we dwoje. Właścicielem i pomysłodawcą hotelu jest Piotra Syska.
www.hotelodyssey.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE