Biznes

Zapomnijmy o prostej segmentacji klientów, wkraczamy w erę konsumpcjonizmu hybry

Przygotowując strategie sprzedażowe, firmy często stosują segmentowanie swoich klientów, m.in. pod kątem zasobności

Data publikacji: 2018-05-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zapomnijmy o prostej segmentacji klientów, wkraczamy w erę konsumpcjonizmu hybry
Kategoria: BIZNES,

Przygotowując strategie sprzedażowe, firmy często stosują segmentowanie swoich klientów, m.in. pod kątem zasobności portfela.

Zapomnijmy o prostej segmentacji klientów, wkraczamy w erę konsumpcjonizmu hybry BIZNES, - Przygotowując strategie sprzedażowe, firmy często stosują segmentowanie swoich klientów, m.in. pod kątem zasobności portfela.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Zapomnijmy o prostej segmentacji klientów, wkraczamy w erę konsumpcjonizmu hybry BIZNES, - Przygotowując strategie sprzedażowe, firmy często stosują segmentowanie swoich klientów, m.in. pod kątem zasobności portfela.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Nie lubisz długo czekać na zakupy zrobione online? Jest na to sposób

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy