Wiadomości branżowe

Zenek Martyniuk o swojej recepcie na sukces: Nie rozgraniczam gatunk?w muzycznych. Nagrywam piosenki, kt?re wpadaja w ucho

Kr?l disco polo zdradzil swoja recepte na sukces – stara sie nie dzielic gatunk?w na disco polo, rock czy muzyke biesiadna, tylko nagrywac piosenki z bardzo charakterystycznym refrenem, kt?re wpadaja w ucho.

Kr?l disco polo zdradzil swoja recepte na sukces – stara sie nie dzielic gatunk?w na disco polo, rock czy muzyke biesiadna, tylko nagrywac piosenki z bardzo charakterystycznym refrenem, kt?re wpadaja w ucho. Wokalista od poczatku lipca jest gwiazda najnowszej kampanii sieci sklep?w MediaMarkt. Ma nadzieje, ze melodia jego najbardziej rozpoznawalnego utworu – „Przez twe oczy zielone” – przekona konsument?w do skorzystania z oferty marki.

Piosenkarz przyznaje, ze tworzac muzyke, nie zastanawia sie nad gatunkami. Od poczatku zawodowej drogi priorytetem jest dla niego dostarczanie rozrywki – chce bawic tlumy i poprzez swoja tw?rczosc poprawiac ludziom nastr?j. Dlatego wlasnie nie chce ograniczac sie do konkretnego stylu.

– Nie rozgraniczam gatunk?w muzycznych, czy to jest muzyka disco polo, rockowa, reggae, czy muzyka biesiadna. Po prostu nagrywam piosenki, kt?re latwo wpadaja w ucho, sa melodyjne, z bardzo charakterystycznym, powtarzajacym sie refrenem, kt?ry spiewa cala Polska – podkresla w rozmowie z agencja informacyjna Newseria Lifestyle Zenek Martyniuk.

Gwiazdor cieszy sie nieslabnaca sympatia milion?w Polak?w. Niedawno premiere mial film biograficzny zatytulowany „Zenek” przedstawiajacy historie jego zycia i kariery. Popularnosc przyniosly muzykowi wystepy w zespole Akcent, kt?ry dziala z malymi przerwami od 1989 roku, ma na swoim koncie juz 16 album?w i takie hity jak „Przekorny los” czy „Przez twe oczy zielone”. Od kilku lat muzyk jest na absolutnym topie polskiej muzyki rozrywkowej. Bywa regularnie gwiazda najwiekszych wydarzen rozrywkowych w kraju i jest stale obecny w mediach. Rozpoznawalnosc Zenka postanowila wykorzystac siec MediaMarkt, kt?ra zaprosila wokaliste do wsp?lpracy w nowej kampanii reklamowej.

– Na melodie „Przez twe oczy zielone” spiewam r?zne przyspiewki, kt?re maja w humorystyczny spos?b zaprosic wszystkich klient?w do skorzystania z oferty sieci sklep?w MediaMarkt – wskazuje Zenek Martyniuk.

A to już wiesz?  Ewa Minge chce pomagac osobom chorym na raka

Kr?l disco polo bedzie popularyzowal nowe technologie i zachecal do korzystania z oferty produkt?w i uslug sieci. Kampanie „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzyl film teaserowy, kt?ry pojawil sie na poczatku lipca w mediach spolecznosciowych. Do tej pory na kanale YouTube obejrzalo go juz ponad 700 tys. os?b, a calkowity zasieg kampanii przekroczyl juz 2,5 mln uzytkownik?w.

– Bardzo sie ciesze, ze moje piosenki sa popularne i wlasnie gl?wnie na melodii utworu „Przez twe oczy zielone” opiera sie cala reklama tych produkt?w – m?wi piosenkarz. – Mam nadzieje, ze MediaMarkt skorzysta na tej popularnosci.

Na specjalne zyczenie klient?w MediaMarkt Zenek Martyniuk pojawi sie w kilku sklepach sieci, gdzie spotka sie z fanami. Pierwsze takie spotkanie odbedzie sie w sklepie MediaMarkt w Bialymstoku w sobote, 18 lipca o godz. 16.00. Piosenkarz bedzie podpisywal sw?j album „Ja gnam przed siebie”, kt?ry jest w ofercie sieci.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy