Data publikacji: 2019-09-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znane marki wspierają młodych sportowców
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Coraz więcej młodych sportowców ma szanse zrealizować swoje marzenia dzięki firmom, które wychodzą im z pomocą. Widząc potencjał początkującego zawodnika – inwestują kapitał w jego rozwój, mianując go ambasadorem marki.
O utalentowanych sportowcach dowiadujemy się zazwyczaj, gdy osiągają spektakularne sukcesy. Mało kto wie, jaka historia towarzyszyła ich drodze na szczyt. Często, by ich pasja i talent mogły się urzeczywistnić, potrzebowali ludzi, którzy uwierzyli w ich możliwości. Równie ważne było otrzymane wsparcie finansowe. Coraz więcej młodych sportowców ma szanse zrealizować swoje marzenia dzięki firmom, które wychodzą im z pomocą. Widząc potencjał początkującego zawodnika – inwestują kapitał w jego rozwój, mianując go ambasadorem marki. Korzyści są dwustronne, o ile plan współpracy jest przemyślany i spójny z wartościami zarówno sportowca, jak i marki.
Miejsce firmy na rynku określa nie tylko oferowany produkt i jego cena, ale również jej misja i wartości jakimi się kieruje. To właśnie te elementy wyróżniają ją na tle innych. Wiarygodność i zaufanie zdobywa działaniami potwierdzającymi przybrane założenia. Właśnie dlatego coraz więcej firm, zamiast lokować budżet np. w reklamy wielkoformatowe czy ulotki promocyjne, decyduje się wesprzeć w rozwoju sportowca.
Sport to nasza pasja i praca. Lubimy otaczać siÄ™ osobami podobnymi do nas. Kiedy spotykamy mÅ‚odego, utalentowanego czÅ‚owieka, który ambitnie podchodzi do swojej kariery zawodowej, staramy siÄ™ mu pomóc. DziÄ™ki nam może siÄ™ rozwijać i odnosić swoje pierwsze i kolejne sukcesy, a my jako marka jesteÅ›my dumni, że mamy w tym swój udziaÅ‚ – mówi Patrycja Rzoska z firmy Ravenol.
Dokładnie tak zaczęła się współpraca marki Ravenol z Jankiem Grabowskim, kierowcą kartingowym. Zespół dostrzegł jego potencjał i zdecydował, że chce mu pomóc mu w realizacji marzeń. Pomimo młodego wieku Janek jest osobą bardzo zdeterminowaną i odpowiedzialną, a to prosta droga do sukcesu! Ma zaledwie 9 lat, osiąga pierwsze sukcesy w wyścigach kartingowych, a sezon w serii Baby Rok ukończył na wysokiej 7 pozycji.
Z doÅ›wiadczenia wiemy, jak wiele korzyÅ›ci pÅ‚ynie z takiej współpracy dla obu stron. Od kilku lat naszÄ… ambasadorkÄ… jest Gosia Rdest – obecnie najszybsza Polka nazywana także czÄ™sto „KubicÄ… w spódnicyâ€. Dla nas jako firmy jest to sposób na realizacjÄ™ wizji i misji firmy, w koÅ„cu motoryzacja to też nasza pasja! Przy okazji zyskujemy wspaniaÅ‚ych ambasadorów marki, z którymi czÄ™sto pracujemy przez wiele lat – podsumowuje Patrycja Rzoska.
A co w dorosłym życiu?
Sport ksztaÅ‚tuje charakter i osobowość mÅ‚odego czÅ‚owieka. Zaszczepienie w dziecku pasji do sportu to dobra inwestycja w jego przyszÅ‚ość. Osoby, które we wczesnym dzieciÅ„stwie trenowaÅ‚y grÄ™ w piÅ‚kÄ™ nożnÄ…, czy braÅ‚y udziaÅ‚ w zajÄ™ciach tanecznych, korzyÅ›ci czerpiÄ… jeszcze przez wiele lat. Nawet jeÅ›li w pewnym momencie zdecydujÄ… siÄ™ porzucić karierÄ™ sportowÄ… na rzecz innej profesji, to zdobyte doÅ›wiadczenia mogÄ… im uÅ‚atwić osiÄ…gniÄ™cie sukcesu na innych pÅ‚aszczyznach. Â
Informacja o osiągnięciach sportowych to wbrew pozorom ważny punkt w CV. Bardzo często pracodawcy pytają potencjalnych kandydatów, czy uprawiają jakiś sport, a jeśli tak to na jakim poziomie zaawansowania. I wbrew pozorom, intencją pytania nie jest chęć utworzenia grupy sportowej wewnątrz firmy, lecz informacja o postawie pracownika wobec nowych wyzwań. Wiem z własnego doświadczenia, że sport jest trampoliną do sukcesu. Sama od kiedy prowadzę firmę zaczęłam uprawiać sport i widzę jaki to ma wpływ na moje życie zawodowe. Sport uczy samozaparcia, dyscypliny i uporu w drodze do obranego celu – mówi Natalia Bogdan z agencji rekrutacyjnej Jobhouse. I dodaje: Mocno kibicuję młodym sportowcom i bardzo się cieszę, że są firmy, które dają im szansę rozwoju pasji na profesjonalnym poziomie. Myślę, że budowanie marki w oparciu o wspieranie młodych talentów to bardzo pozytywny kierunek.
Nic wiÄ™c dziwnego, że marki coraz częściej podejmujÄ… siÄ™ wsparcia mÅ‚odych talentów. Poza korzyÅ›ciami materialnymi, zyskujÄ… bowiem oddanych ambasadorów, którzy sÄ… ucieleÅ›nieniem sportowego ducha firmy. Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE