Poradnik

8 rzeczy, kt?re mozesz zrobic przed 8 ran

8 rzeczy, kt?re mozesz zrobic przed 8 ran
Informacja prasowa Warszawa, 3 pazdziernika 2019 r. o Poranki dla wielu z nas oznaczaja zrywanie sie z l?zka w ostatniej chwili i wybieganie z mieszkania

Informacja prasowa
Warszawa, 3 pazdziernika 2019 r.
o
Poranki dla wielu z nas oznaczaja zrywanie sie z l?zka w ostatniej chwili i wybieganie z mieszkania bez sniadania, aby tylko zdazyc na czas do pracy. Wydaje sie, ze o tej porze dnia nie jestesmy w stanie dokonac niczego wiecej. My jednak przekonujemy, ze przed 8 rano jestes w stanie wykonac wiecej zadan, niz Ci sie wydaje. Mozesz przy tym zaoszczedzic czas, kt?ry m?glbys stracic na odwlekanie, a w efekcie przeznaczysz go na przyjemnosci.
1. Wstan dwie minuty wczesniej
Pomyslisz – “co dadza mi zaledwie dwie minuty”, ale w skali miesiaca to az?? dodatkowa godzina! W drodze na przystanek moze okazac sie, ze dzieki tym bonusowym dw?m minutom zdazysz na autobus, niwelujac poranny stres lub wykonasz kilka sklon?w, pobudzajac krazenie krwi. Dwie minuty to tez wystarczajaca ilosc czasu, aby zmyc naczynia po sniadaniu i nie przejmowac sie balaganem po powrocie. Spr?buj – nawet nie odczujesz r?znicy we wstawaniu, a te dwie minuty w dzialaniu moga okazac sie byc zbawienne w skutkach!
2. Spisz liste zadan na dzis
Jezeli nie potrafisz zrywac sie z l?zka tuz po uslyszeniu budzika, zostan w nim jeszcze przez kilka minut, ale zamiast ucinac sobie ryzykowna drzemke, siegnij po notatnik i dlugopis, a nastepnie zanotuj zadania, kt?re czekaja na Ciebie tego dnia. Zobowiazania maja tendencje do uciekania nam z glowy. Jezeli spiszesz wszystkie zadania, o kazdej porze bedziesz m?gl zerknac na liste i przystapic do dzialania. Uznaj ja za liste otwarta – jezeli w miare wykonywania zadan okaze sie, ze masz jeszcze kilka spraw do zalatwienia – wpisz je!
3. Zjedz zabe
“Zr?b dzis, co masz zrobic jutro” glosi stare porzekadlo. My zas przekonujemy – co masz zrobic dzis, zr?b to przed wyjsciem do pracy i najlepiej zacznij od najciezszego zadania, kt?re spedzalo Ci sen z powiek. Przeciez im szybciej zaczniesz, tym szybciej skonczysz i bedziesz miec to za soba. Nie skupiaj sie na tym, ze to duzo pracy i nie do wykonania “na raz”. Nawet jezeli nie zdazysz wykonac zadania rano, dokonczysz po powrocie z pracy lub nastepnego dnia, to lepsze niz zaczynanie od zera.
4. Skacz na skakance przez 5 minut
Wbrew pozorom, to nie porada dla 10-latki. Jezeli czujesz poranne znuzenie i obawiasz sie, ze usniesz w autobusie w drodze do pracy, zamiast siegac zaraz po przebudzeniu po kawe, chwyc za?? skakanke! Piec minut energicznych skok?w wystarczy, aby Cie skutecznie obudzic, podniesc cisnienie oraz poziom endorfin. Wlacz ulubiona muzyke, kt?ra jeszcze lepiej nastawi Cie na reszte dnia. Taki kr?tki – bo pieciominutowy – trening, moze poprawic kondycje, a takze samodyscypline. Staraj sie robic to codziennie, wtedy efekty beda wyrazniejsze.
5. Zal?z zegarek na nadgarstek
Zajmie Ci to chwile, a pomoze zaoszczedzic cenne momenty w ciagu dnia. Zamiast sprawdzac godzine na telefonie, zerkniesz na nadgarstek – sprawdzisz godzine bez zbednej dekoncentracji. Przy okazji, dzieki eleganckiemu zegarkowi dopelnisz stylizacje, zwlaszcza, jezeli czegos Ci w niej brakowalo. Jesli postawisz na klasyke, bedziesz miec pewnosc, ze dodatek bedzie pasowal do kazdego zestawienia. Na kobiecym nadgarstku sprawdzi sie Lorus RG272PX9 na zlotej bransolecie, zas u pan?w sprawdzi sie Lorus RH931KX9 na uniwersalnym, czarnym, sk?rzanym pasku. W ten spos?b polaczysz przyjemne – ze wzgledu na elegancki design – z pozytecznym!
6. Przygotuj posilek do pracy
Czy wiesz, ze wystarczy tylko 15 minut, aby od podstaw przygotowac zdrowy posilek, kt?ry bedziesz m?gl zjesc podczas przerwy na lunch. Zaoszczedza na tym Tw?j portfel i zdrowie. Potrzebujesz kilku chwil na pokrojenie warzyw. W tym czasie wstaw wode, aby zdazyla sie zagotowac. Na garnku pol?z sitko do gotowania na parze i przel?z na nie przygotowane warzywa. Zanim wszystko sie ugotuje, masz czas na dalsza poranna rutyne – ubieranie sie, pakowanie. Po 15 minutach zdejmij warzywa z pary i wylacz gaz. W miedzyczasie zalej wrzatkiem porcje kaszy kuskus. Po wchlonieciu wody, dodaj do kaszy warzywa, garsc orzech?w, oliwe, sos sojowy, s?l i pieprz, wymieszaj i przel?z do lunchboxa. Obiad do pracy gotowy!
7. Posprzataj drobne rzeczy
Choc nie brzmi to jak plan na idealny poranek, poswiec chociaz 5 minut na uporzadkowanie rzeczy w mieszkaniu: sprzatnij ubrania z krzesla, posciel l?zko. Po powrocie z pracy bedziesz sobie wdzieczny za te mobilizacje z samego rana. Pozostanie tylko zdjac buty i rozsiasc sie w fotelu. Relaks w takim miejscu jest duzo bardziej efektywny niz w nieuporzadkowanej przestrzeni. Jezeli porzadki zostawisz na wiecz?r, checi do dzialania moga oslabnac, a balagan bedzie draznil Cie kolejny dzien.
8. Wlacz audiobooka
Zamiast wsluchiwac sie w poranne wiadomosci w radiu, kt?re czesto bywaja negatywne i moga podniesc poziom stresu, wlacz audiobook lub ciekawy podcast. Wsluchujac sie w ciekawa tresc rozbudzisz wyobraznie, dzieki czemu rozwiazywanie problem?w dnia codziennego przyjdzie Ci bez wiekszych problem?w. Dodatkowa zaleta audiobook?w jest to, ze ich sluchanie mozesz kontynuowac r?wniez w samochodzie, w przeciwienstwie do czytania ksiazek.
O marce Lorus:
LORUS to marka stworzona w roku 1982 przez japonski koncern SEIKO, kt?remu przyswieca idea tworzenia zegark?w dla os?b pozytywnie nastawionych do zycia i potrafiacych cieszyc sie nim kazdego dnia. Na polski rynek trafila w roku 2007, od tej pory cieszy sie duzym zainteresowaniem. Kazda kolekcja LORUS laczy trzy cechy. Po pierwsze – szeroki wachlarz zegark?w dla niej i dla niego zar?wno w eleganckich, casualowych, jak i sportowych tonacjach, po drugie – atrakcyjna p?lka cenowa, a po trzecie -jakosc potwierdzona przez SEIKO.

A to już wiesz?  "Mamo, kup mi". Jak madrze odmawiac dziecku?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy