Data publikacji: 2015-07-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja Virtual Brain z projektem społecznym dla Biura Informacji Kredytowej
Kategoria: BIZNES, Konsument
Agencja kreatywna, Virtual Brain, specjalizująca się w tworzeniu branded contentu video dla swoich klientów, stworzyła w ramach projektu społecznego na zlecenie Biura Informacji Kredytowej cykl krótkich filmów edukacyjnych.

Agencja kreatywna, Virtual Brain, specjalizująca się w tworzeniu branded contentu video dla swoich klientów, stworzyła w ramach projektu społecznego na zlecenie Biura Informacji Kredytowej cykl krótkich filmów edukacyjnych.
Â
Projekt pod nazwą „Buduj dobrą historię†powstał w myśl idei edukowania tej części społeczeństwa, która korzysta z jakichkolwiek form pożyczek, kredytów, a także kart kredytowych. Poprzez pięć prostych i przejrzystych w swojej formie animacji, BIK pokazuje, jak szybko sprawdzimy swój scoring kredytowy, na czym polega budowanie naszej historii kredytowej, jak o nią dbać czy też jak sprawdzić własną wiarygodność finansową. Jeden z filmów podpowiada także, co zrobić w sytuacji, kiedy zginie nam dowód osobisty, a ktoś podszywa się pod naszą tożsamość w celu zaciągnięcia zobowiązań finansowych.
Â
„Podstawowym narzÄ™dziem tej kampanii informacyjnej sÄ… krótkie filmy, które w klarowny sposób opowiadajÄ… o sprawach nie do koÅ„ca dla wszystkich oczywistych. Finanse, kredyty, karty kredytowe nadal stanowiÄ… czÄ™sto temat z pogranicza przysÅ‚owiowej ‘czarnej magii’. A jest on obecnie bardzo na czasie ze wzglÄ™du na wysoki kurs CHF i obawy kredytobiorców o to, czy zdoÅ‚ajÄ… spÅ‚acić kolejnÄ… ratÄ™ i jak ewentualne opóźnienie wpÅ‚ynie na postrzeganie ich wiarygodnoÅ›ci przez instytucje finansowe.†– mówi Derrick Ogrodny, Dyrektor ZarzÄ…dzajÄ…cy Virtual Brain. „Dobrze przemyÅ›lany i skonstruowany content video, mimo trudnej tematyki, pozwala widzowi zrozumieć omawiane zagadnienia. Poza tym przekaz video, gwarantuje zainteresowanie widza i zwiÄ™ksza szansÄ™ na to, że nasz przekaz wybije siÄ™ spoÅ›ród innych informacji. Jak widać na przykÅ‚adzie naszej współpracy z Biurem Informacji Kredytowej, branded content to dobre rozwiÄ…zanie w przypadku zaprezentowania bardziej specjalistycznych zagadnieÅ„â€.
Â
Z badania opinii przeÂproÂwaÂdzoÂneÂgo przez MillÂwardÂBrown na zleceÂnie Biura InforÂmaÂcji KredyÂtoÂwej i FundaÂcji KronenÂberÂga przy Citi HandloÂwy wyniÂka, że tylko 17% badanych myÅ›lÄ…c o zaciÄ…gniÄ™ciu kredytu zamierza sprawÂdzić swojÄ… historiÄ™ kredyÂtoÂwÄ… w BIK. „Wiedza o tym, jakie inforÂmaÂcje na nasz temat znajÂduÂjÄ… siÄ™ w bazie BIK, może znaczÂnie uÅ‚atwić odpoÂwiedÂnie przyÂgoÂtoÂwaÂnie siÄ™ do zÅ‚ożeÂnia wnioÂsku kredyÂtoÂweÂgo†– mówi MaÅ‚goÂrzaÂta BieliÅ„Âska – Dyrektor ds. Edukacji w BIK. PodkreÅ›la, iż Å‚atwy dostÄ™p do danych na swój temat i korzystanie z prostych rozwiÄ…zaÅ„ BIK-u to peÅ‚na kontrola nad wÅ‚asnym wizerunkiem finansowym oraz ochrona przed wyÅ‚udzeniem kredytu. Â
Wszystkie filmy dostępne są na kanale Youtube Biura Informacji Kredytowej:
1. Czyszczenie BIK – prawda czy mit
 2. Historia kredytowa – warto ją mieć
 https://youtu.be/rN2LqCRVT7I
 3. Scoring BIK – czy warto zbierać punkty?
 https://youtu.be/cYToMin5w4Ujego
 4. Wiarygodność finansowa – jak ją sprawdzić?
 https://youtu.be/wpZpJEBea9E
 5. Zastrzeganie dowodu osobistego
 https://www.youtube.com/watch?v=S0H1JpUkfNA
______________________________________________________________________________________________
Kontakt:
Public Relations Virtual Brain
Agata Jaremczuk-Sadkowska
email: [email protected]
kom.: 503 01 77 66
______________________________________________________________________________________________
O agencji Virtual Brain
Agencja Virtual Brain realizuje video „branded contentâ€, który jej klienci szeroko wykorzystujÄ… do komunikacji ze swoimi odbiorcami w internecie (w tym w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych) i w TV. AgencjÄ™ w roku 2014 zaÅ‚ożyÅ‚ Derrick Ogrodny – absolwent Loyola University w Chicago (USA) na kierunku produkcji telewizyjnej. Fascynat przekazu video w sieci, głęboko wierzÄ…cy, że przyszÅ‚oÅ›ciÄ… komunikacji z konsumentem jest „branded contentâ€. Specjalista w dziedzinie Content Marketingu. Od 18 lat zwiÄ…zany z mediami w USA, Polsce, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Czarnogórze.
ZarzÄ…dzaÅ‚ m. in. dziaÅ‚em On-Air w Discovery Networks CEE, dziaÅ‚em produkcji w Comedy Central Studios Arabia w Abu Zabi. Jako dyrektor kreatywny w MTV Networks Polska realizowaÅ‚ projekty z zakresu branded content. ByÅ‚ pierwszym channel managerem stacji Comedy Central Polska i Nickelodeon Polska, odpowiedzialnym za wprowadzenie tych kanałów do Polski. DoradzaÅ‚ w zakresie contentu nadawcom w Polsce, Czarnogórze, Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Współtwórca pasm specjalnych dla Discovery Channel tj: „Weekend XXL†i „Aviation Weekendâ€.
www.virtualbrain.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument