Data publikacji: 2020-05-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge!
Kategoria: Muzyka, LIFESTYLE
Marka Lech Premium właśnie dołącza do popularnego internetowego challenge’u przyjmując wyzwanie Wujka Samo Zło.
Marka Lech Premium wÅ‚aÅ›nie dołącza do popularnego internetowego challenge’u przyjmujÄ…c wyzwanie Wujka Samo ZÅ‚o. Bard znany z ostatniej reklamy marki pod hasÅ‚em „ŹródÅ‚o Lechendâ€, nagraÅ‚ swoje 16 wersów w charakterystycznej dla nowej kampanii stylistyce. W ten niestandardowy sposób marka zdecydowaÅ‚a siÄ™ dodatkowo wesprzeć medyków w walce z COVID-19. WczeÅ›niej Lech Premium przekazaÅ‚ na ten cel Å›rodki w ramach funduszu interwencyjnego WOÅšP.
Â
Postać ze spotu reklamowego piwa inspiruje do wsparcia akcji również swoich kolegów po fachu.
Â
Odpowiedź Lecha na challenge można zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=de27IFSbRVg
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Muzyka #LIFESTYLE