Data publikacji: 2018-03-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BiznesUp! design made in Poland już w maju. Nabór trwa!
Kategoria: BIZNES, Kultura
W jaki sposób sprzedawać swoje produkty za granicą i jak skutecznie je promować? Co wyróżnia polski design – z czego powinniśmy być dumni, a nad czym musimy jeszcze pracować?

W jaki sposób sprzedawać swoje produkty za granicÄ… i jak skutecznie je promować? Co wyróżnia polski design – z czego powinniÅ›my być dumni, a nad czym musimy jeszcze pracować? Co stanowi klucz do sukcesu w dziaÅ‚aniu na rynkach zagranicznych? Na te i wiele innych pytaÅ„ odpowiedź znajdziemy 24 i 25 maja 2018 roku podczas dwudniowego forum BiznesUp! design made in Poland, które odbÄ™dzie siÄ™ na terenie Art_Inkubatora podczas Åódź Design Festival. W ramach wydarzenia, jury zÅ‚ożone z ekspertów branży wzorniczej wybierze 40 marek, których produkty bÄ™dÄ… promować polski design na arenie miÄ™dzynarodowej, a to za sprawÄ… wyjÄ…tkowej wystawy PolishUp, autorstwa Agnieszki Jacobson-Cieleckiej i PawÅ‚a Grobelnego.
BiznesUp! design made in Poland to wydarzenie będące częścią międzynarodowego projektu, adresowanego do projektantów i architektów, a także dystrybutorów produktów i usług z branży projektowej. Głównym celem wydarzenia jest skupienie najbardziej cenionych twórców, współczesnego designu, których produkty będą promować rodzime wzornictwo wśród polskich i zagranicznych odbiorców.
Warsztaty i panele dyskusyjne na BiznesUp!
Dwudniowa formuła wydarzenia pozwoli na podjęcie dyskusji na temat kondycji branży projektowej w Polsce, a także jej pozycji na rynkach: niemieckim, brytyjskim i skandynawskim. Ponadto, uczestnicy BiznesUp! będą mieli okazję wziąć udział w warsztatach i debatach, prowadzonych przez międzynarodowych ekspertów branży designu, na temat wyzwań oraz barier związanych z wejściem lub obecnością swoich produktów na rynkach zagranicznych, a także wymienić się wiedzą z doświadczonymi markami.
 - Za wiele nie możemy jeszcze zdradzić, ale w tym roku forum BiznesUp! design made in Poland nakierowane bÄ™dzie na tematy zwiÄ…zane z eksportem produktów polskich marek za granicÄ™, a także procedurami jakich trzeba dopeÅ‚nić, aby na tych rynkach siÄ™ znaleźć. Skupimy siÄ™ przede wszystkim na Wielkiej Brytanii, Niemczech i Skandynawii, z racji potencjaÅ‚u ekonomicznego i wielowiekowej tradycji wzorniczej tych krajów. Nie za braknie również rozmów o najnowszych trendach w polskim i Å›wiatowym wzornictwie. Jednym z zaÅ‚ożeÅ„ projektu jest zwiÄ™kszenie miÄ™dzynarodowej rangi gospodarczej województwa łódzkiego poprzez promowanie najbardziej obiecujÄ…cych polskich marek. DziaÅ‚ania te bÄ™dÄ… realizowane miÄ™dzy innymi za poÅ›rednictwem wystawy PolishUp, której kuratorami sÄ… Agnieszka Jacobson-Cielecka i PaweÅ‚ Grobelny, i która bÄ™dzie dostÄ™pna dla wszystkich goÅ›ci odwiedzajÄ…cych tegorocznÄ… edycjÄ™ festiwalu  – mówi Aleksandra Kietla, rzecznik prasowa Åódź Design Festival.
40 cenionych twórców polskiego wzornictwa
Forum BiznesUp! poprzedza odbywajÄ…cy siÄ™ wÅ‚aÅ›nie nabór, w którym spoÅ›ród setek marek zostanie wyÅ‚onionych 40 firm, które zostanÄ… zaprezentowane w ramach wspomnianej wystawy PolishUp. W naborze udziaÅ‚ mogÄ… wziąć marki zwiÄ…zane z branżą kreatywnÄ…, speÅ‚niajÄ…ce kryteria formalne zawarte w formularzu oraz regulaminie znajdujÄ…cym siÄ™ na stronie Åódź Design Festival w zakÅ‚adce „BiznesUp!â€:
http://www.lodzdesign.com/biznesup/.  Zgłoszenia można przesyłać do 30 marca 2018 roku.
Projekt „ZwiÄ™kszenie miÄ™dzynarodowej rangi gospodarczej województwa łódzkiego poprzez organizacjÄ™ i promocjÄ™ Åódź Design Festival 2018 i Åódź Design Forum†jest współfinansowany ze Å›rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Kultura