Biznes Konsument

DPD Polska po raz szósty z godłem Superbrands

DPD Polska po raz szósty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w

Data publikacji: 2020-09-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPD Polska po raz szósty z godłem Superbrands
Kategoria: BIZNES, Konsument

DPD Polska po raz szósty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju.

DPD Polska po raz szósty z godłem Superbrands BIZNES, Konsument - DPD Polska po raz szósty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju.

DPD Polska po raz szósty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju. Statuetki wręczone zostały 9 września 2020 r. podczas uroczystej Gali Finałowej Superbrands, kończącej XIV edycję projektu. W tym roku, po raz pierwszy w historii, wydarzenie w całości nagrano w studio telewizyjnym The Tides Events w Warszawie. Wsparcie logistyczne przedsięwzięcia zapewniła DPD Polska.

Statuetki oraz albumy odebrali przedstawiciele 39 marek konsumenckich i biznesowych – Laureatów tytułu Superbrands 2020 i Business Superbrands 2020. Nagrodę Honorową Superbrands przyznawaną co roku wybitnym osobistościom wpływającym pozytywnie na wizerunek Polski za granicą otrzymał Marian Turski – historyk, dziennikarz i działacz społeczny. DPD Polska reprezentował Łukasz Zembowicz, członek zarządu DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

– Pandemia to czas próby dla wielu polskich marek i dlatego otrzymany dziś tytuł Superbrands ma dla nas w tym roku jeszcze większą wartość. Jako firma kurierska musieliśmy z dnia na dzień wdrożyć nowe procedury, aby zapewnić maksymalny komfort i poczucie bezpieczeństwa odbiorcom i nadawcom paczek. Nasi kurierzy i pracownicy magazynowi stanęli na pierwszej linii frontu, mając takie same obawy o własne bezpieczeństwo jak my wszyscy i dlatego to właśnie im dedykuję to wyróżnienie. Nagroda Superbrands to również ważna informacja dla obecnych i potencjalnych klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych, o tym że jesteśmy firmą godną zaufania – mówi Łukasz Zembowicz, członek zarządu DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Superbrands jest międzynarodową, niezależną organizacją działającą w  90 krajach na całym świecie. Od 25 lat wyróżnia najlepsze marki, które dzięki rozwiązaniom, jakie oferują swoim klientom, osiągnęły rynkowy sukces i zyskały ich zaufanie.

A to już wiesz?  Władysław Grabski bez tajemnic. Wystawa w NBP

Tegorocznym badaniem Superbrands objęto blisko 2 tysiące marek zgrupowanych w 100 kategoriach, które oceniło ponad 10 tys. respondentów. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Końcowa ocena powstaje w wyniku połączenia obrad Rady z opiniami konsumentów.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
DPD Polska po raz szósty z godłem Superbrands BIZNES, Konsument - DPD Polska po raz szósty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju.
Hashtagi: #BIZNES #Konsument

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy