Wiadomości branżowe

Ewa Drzyzga: sama bylam zaskoczona, ze zgodzilam sie wystapic w reklamie

Dziennikarka po raz pierwszy w karierze zgodzila sie wystapic w reklamie. Twierdzi, ze naklonila ja do tego osoba o podobnej charyzmie co ona i operujaca podobnym jezykiem. Jak podkresla, jest zadowolona ze wsp?lpracy z ekipa odpowiedzialna za produkcje kampanii dla sieci kom?rkowej Play.Ewa Drzyzga od wielu lat znajduje

Dziennikarka po raz pierwszy w karierze zgodzila sie wystapic w reklamie. Twierdzi, ze naklonila ja do tego osoba o podobnej charyzmie co ona i operujaca podobnym jezykiem. Jak podkresla, jest zadowolona ze wsp?lpracy z ekipa odpowiedzialna za produkcje kampanii dla sieci kom?rkowej Play.

Ewa Drzyzga od wielu lat znajduje sie w czol?wce gwiazd o najwiekszym potencjale reklamowym. Wedlug rankingu magazynu „Forbes” jej wartosc w tym zakresie szacowana jest na ponad 340 tys. zl. Do niedawna jednak prezenterka konsekwentnie odmawiala udzialu w jakiejkolwiek kampanii promocyjnej. Dopiero w 2016 roku zaangazowala sie w reklame sieci Play.

– Samo mnie to zaskoczylo, ale wydaje mi sie, ze to jest kwestia tego, ze spotkaly sie w pewnym momencie telefonicznie dwie osoby o podobnej charyzmie – m?wi Ewa Drzyzga agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Prezenterka nie wyklucza, ze zadzialalo podobienstwo zyciowych doswiadczen oraz wiek jej rozm?wczyni. Osoba, kt?ra zaproponowala jej kontrakt, zaczynala bowiem kariere zawodowa w tym samym czasie co Drzyzga. Operowala wiec tym samym jezykiem, co gwiazda TVN, dzieki czemu byla w stanie przekonac ja do swoich argument?w.

–  Powiedziala, dlaczego nie, pani Ewo? I stwierdzilam, no wlasciwie to dlaczego nie? Byla szalenie kompetentna – m?wi Ewa Drzyzga.

Dziennikarka nie zaluje swojej decyzji. Twierdzi, ze juz na planie zdjeciowym wsp?lpraca z osobami odpowiedzialnymi za kampanie byla bardzo udana.

– Powiedziano mi, ze na pewno dobrze sie poczuje z ta ekipa i mieli racje. Jakos tak sie stalo magicznie, widocznie tak mialo byc – m?wi Ewa Drzyzga.

Gwiazda od blisko szesnastu lat prowadzi cieszacy sie ogromna popularnoscia talk show „Rozmowy w toku” na antenie stacji TVN. Program ten oglada prawie 1,3 mln widz?w.

A to już wiesz?  Maja Ostaszewska: Karpie sa rybami mocno rozwinietymi. Kupowanie ich zywych i trzymanie w wannach jest obrzydliwe

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy