Wiadomości branżowe

Joanna Przetakiewicz: najwieksza ekscytacje odczuwam, kiedy przychodza do nas stale klientki i chca po raz kolejny zalozyc La Manie

Czuje satysfakcje, kiedy kreacje z pracowni La Mania wybieraja najwieksze swiatowe gwiazdy, takie jak Ellie Goulding czy Cindy Crawford, jednak kazda klientka jest dla niej tak samo wazna, bez wzgledu na to, czy jest znana, czy nie – podkresla Joanna Przetakiewicz. Projektantka chce, by stworzona przez nia marka byla nowoczesna, przyjazna i czarujaca. Jej zdaniem choc trudno dor?wnac swiatowym potegom w tej branzy, to trzeba robic wszystko, by sie wyr?zniac i zajsc jak najwyzej.La Mania ma zaledwie 6 lat i juz jest jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek modowych na swiecie. Jej ubrania mozna kupic w prestizowym Harrodsie, a jej sukienki nosza najwieksze slawy show-biznesu i sztuki.– Ellie Goulding, Nicole Scheriznger czy Cindy Crawford to wspaniale gwiazdy i oczywiscie jestem bardzo dumna, kiedy nosza nasze rzeczy. Ale tak naprawde najwieksza ekscytacje odczuwam, kiedy przychodza do nas stale klientki i chca zalozyc po raz kolejny La Manie. Ogromna przyjemnoscia jest zobaczyc dziewczyne na ulicy albo na imprezie, w kinie, kt?ra nosi nasza kolekcje – m?wi agencji Newseria Lifestyle Joanna Przetakiewicz, projektantka mody.Projektantka przyznaje, ze nie zwalnia tempa. W glowie wciaz ma wiele pomysl?w,

Czuje satysfakcje, kiedy kreacje z pracowni La Mania wybieraja najwieksze swiatowe gwiazdy, takie jak Ellie Goulding czy Cindy Crawford, jednak kazda klientka jest dla niej tak samo wazna, bez wzgledu na to, czy jest znana, czy nie – podkresla Joanna Przetakiewicz. Projektantka chce, by stworzona przez nia marka byla nowoczesna, przyjazna i czarujaca. Jej zdaniem choc trudno dor?wnac swiatowym potegom w tej branzy, to trzeba robic wszystko, by sie wyr?zniac i zajsc jak najwyzej.

La Mania ma zaledwie 6 lat i juz jest jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek modowych na swiecie. Jej ubrania mozna kupic w prestizowym Harrodsie, a jej sukienki nosza najwieksze slawy show-biznesu i sztuki.

Ellie Goulding, Nicole Scheriznger czy Cindy Crawford to wspaniale gwiazdy i oczywiscie jestem bardzo dumna, kiedy nosza nasze rzeczy. Ale tak naprawde najwieksza ekscytacje odczuwam, kiedy przychodza do nas stale klientki i chca zalozyc po raz kolejny La Manie. Ogromna przyjemnoscia jest zobaczyc dziewczyne na ulicy albo na imprezie, w kinie, kt?ra nosi nasza kolekcje – m?wi agencji Newseria Lifestyle Joanna Przetakiewicz, projektantka mody.

Projektantka przyznaje, ze nie zwalnia tempa. W glowie wciaz ma wiele pomysl?w, kt?re chce zrealizowac. Na razie priorytetem jest jak najlepsza prezentacja na swiatowych wybiegach podczas duzych imprez modowych.

– Bardzo ciezko pracujemy, bo za chwile pokazujemy sie na mediolanskim Fashion Weeku i na paryskim Fashion Weeku. Potem pokaz w Londynie, wiec bardzo duzo sie dzieje i bardzo duzo przed nami – m?wi Joanna Przetakiewicz.

Joanna Przetakiewicz podkresla, ze La Mania to jej czwarte dziecko, kt?remu poswieca bardzo duzo czasu. Robi wszystko, by swoja kreatywnoscia i nowymi inspiracjami oczarowac potencjalnych klient?w.

– Chce, zeby byla marka swiatowa, nowoczesna, przyjazna, czarujaca, pelna wdzieku. To, jaki cel sobie postawilam i jak go konsekwentnie realizuje od lat, oczywiscie osiagnelismy juz bardzo wiele, bo majac sw?j butik w Harrodsie, bedac w wielu miedzynarodowych miejscach i multibrandowych swietnych sklepach, oczywiscie robie to, co sobie wymarzylam. Ale dla nas zawsze i tak Polska byla, jest i bedzie najwazniejsza – m?wi Joanna Przetakiewicz.

A to już wiesz?  Koncert zespolu Chemia, V8 i Mimo Woli - transmisja na zywo tylko na NuPlays

Zdaniem Joanny Przetakiewicz sektor modowy w Polsce rosnie w sile. Przybywa klient?w, kt?rzy chca czasem wydac nieco wiecej, ale na ubrania dobrej jakosci. To wyzwanie dla projektant?w, kt?rzy musza wciaz poszerzac oferte i zaskakiwac niebanalnymi pomyslami. Nie jest to latwe, bo w branzy juz panuje spora konkurencja. Przetakiewicz podkresla, ze aby odniesc sukces, trzeba nie tylko kochac mode, lecz takze stapac twardo po ziemi.

Chanel, Givenchy, Balmain czy Saint Laurent to legendy budowane przez lata. To sa wielkie imperia, gigantyczne korporacje, to sa miliony, setki milion?w, w zwiazku z tym dor?wnanie im jest nierealne. My nigdy nie bedziemy miec takich budzet?w – dodaje Joanna Przetakiewicz.

La Mania powstala we wrzesniu 2010 roku w Warszawie. Obecnie jest wiodaca marka modowa w Polsce i rozwija sie na innych europejskich rynkach.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy