Data publikacji: 2020-02-03
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: Konkurs konsumencki w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymiâ€
Kategoria: BIZNES, Konsument
WARSZAWA, styczeń, 2020 – W ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi†marka Milka przygotowała kolejny konkurs skierowany do konsumentów. Do wygrania są walizki wypełnione słodyczami oraz 3 vouchery o wartości 10 000 zł na rodzinne wyjazdy!
Tegoroczny konkurs konsumencki w Tesco
W ramach toczącej się kampanii „Milka. Sercem z Naszymi†marka zachęca Polaków do wspólnego przeżywania radości z sukcesów podczas skoków narciarskich naszych reprezentantów. W ramach rozpoczętego 28 stycznia 2020 r. i trwającego do 1 marca 2020 r. konkursu konsumenckiego w sieci Tesco, Milka daje możliwość wygrania rodzinnych wyjazdów oraz ponad 150 fioletowych walizek wypełnionych słodyczami.
Aby zostać uczestnikiem konkursu wystarczy kupić dowolny produkt Milka, zarejestrować udział w konkursie na stronie www.kibicujzmilka.pl a następnie odpowiedzieć na pytanie zawarte w regulaminie.
Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Tesco. Szczegóły dostępne w regulaminie na stronie www.kibicujzmilka.pl.
Â
Kampania „Milka. Sercem z Naszymiâ€
Konkurs konsumencki jest elementem kolejnej odsÅ‚ony dÅ‚ugofalowej kampanii prowadzonej pod hasÅ‚em „Milka. Sercem z Naszymiâ€, która wystartowaÅ‚a wraz z rozpoczÄ™ciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, zwiÄ…zana ze sportami zimowymi na Å›wiecie od blisko 25 lat, po raz kolejny pragnie nie tylko wesprzeć polskich zawodników, ale również zagrzać do dziaÅ‚ania kibiców. Obok sponsoringu Kadry A i wsparcia mÅ‚odych talentów zaplanowaÅ‚a także szereg dziaÅ‚aÅ„ towarzyszÄ…cych, w tym liczne akcje sprzedażowe. MateriaÅ‚y z wizerunkiem polskich skoczków widoczne sÄ… w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w caÅ‚ej Polsce. WiÄ™cej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakÅ‚adce sponsoring.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, a obsługę konkursu – Karlsbad. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka, a strategią i zakupem mediów dom mediowy Mindshire. Materiały graficzne zostały przygotowane przez IQ Marketing i zaadaptowane przez Hasselford. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument