Aktualności LIFESTYLE Styl życia

Piwowarzy Browaru bohaterami kampanii marki Bosman

Piwowarzy Browaru bohaterami kampanii marki Bosman
Marka Bosman, z portfela Carlsberg Polska, rozpoczęła najnowszą kampanię billboardową pod hasłem „Moje życie. Moja pasja” z udziałem dwóch piwowarów z Browaru

Data publikacji: 2014-11-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Piwowarzy Browaru bohaterami kampanii marki Bosman
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE

Marka Bosman, z portfela Carlsberg Polska, rozpoczęła najnowszą kampanię billboardową pod hasłem „Moje życie. Moja pasja” z udziałem dwóch piwowarów z Browaru Bosman.

Piwowarzy Browaru bohaterami kampanii marki Bosman Styl życia, LIFESTYLE - Marka Bosman, z portfela Carlsberg Polska, rozpoczęła najnowszą kampanię billboardową pod hasłem „Moje życie. Moja pasja” z udziałem dwóch piwowarów z Browaru Bosman.

PIWOWARZY BROWARU BOSMAN BOHATERAMI NAJNOWSZEJ KAMPANII MARKI

Marka Bosman, z portfela Carlsberg Polska, rozpoczęła najnowszą kampanię billboardową pod hasłem „Moje życie. Moja pasja”z udziałem dwóch piwowarów z Browaru Bosman, którzy spełniając swoje pasje, realizują się zawodowo.

Kampania pokazuje, że pasja może stanowić źródło spełnienia marzeń w życiu, tak jak w przypadku bosmańskich browarników, którzy dzięki wierności swoim wyborom współtworzą dziś sztandarowe piwo w regionie zachodniopomorskim.

„NaszÄ… najnowszÄ… kampaniÄ™ outdoorowÄ… oparliÅ›my na haÅ›le „Moje życie. Moja pasja”, pokazujÄ…c ludzi stojÄ…cych za smakiem piwa Bosman. Mam nadziejÄ™, że nasi pracownicy bÄ™dÄ… inspiracjÄ… dla innych, by realizować swoje pasje i zajmować siÄ™ w życiu tym, co kochamy – mówi Agnieszka Filek, Brand Manager marki Bosman.

Głównym bohaterem kampanii jest Mariusz Polewka, od lat zafascynowany warzeniem piwa. Mariusz Polewka – wybraÅ‚ browarnictwo jako sposób na życie, wbrew górniczym tradycjom rodzinnym i otoczeniu, w którym wyrastaÅ‚. BosmaÅ„ski piwowar przeniósÅ‚ siÄ™ ze ÅšlÄ…ska do Szczecina kilkanaÅ›cie lat temu. WczeÅ›niej skoÅ„czyÅ‚ Technikum Piwowarskie. DziÄ™ki determinacji, udaÅ‚o mu siÄ™ osiÄ…gnąć wymarzony cel i podjąć pracÄ™ w Browarze Bosman gdzie realizuje swojÄ… pasjÄ™, warzÄ…c znane i cenione w regionie piwo Bosman.

W kampanii billboardowej udział bierze także Sebastian Sienkiewicz z Browaru Bosman, który wybrał pracę w browarze, kierując się zamiłowaniem do piwowarstwa.

Kampania prowadzona będzie do końca listopada br., przy wykorzystaniu billboardów na terenie Szczecina i jego okolic.

Autorem kreacji kampanii jest agencja LSCG. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD MediaDirection. Autorem zdjęć jest szczeciński fotograf Paweł Smoliński.

A to już wiesz?  Cracow Fashion Square. Moda w sercu Krakowa

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Piwowarzy Browaru bohaterami kampanii marki Bosman Styl życia, LIFESTYLE - Marka Bosman, z portfela Carlsberg Polska, rozpoczęła najnowszą kampanię billboardową pod hasłem „Moje życie. Moja pasja” z udziałem dwóch piwowarów z Browaru Bosman.
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy