Wiadomości branżowe

Podcasty sie sprawdzily. Bank BNP Paribas podsumowuje pierwszy rok z komunikacja audio

Pandemia i koniecznosc spolecznego dystansowania wymusily na wielu firmach zmiane w podejsciu do komunikacji z klientami. W kwietniu Bank BNP Paribas, jako pierwszy bank w Polsce, zaczal regularnie publikoc? wlasne podcasty. Do dzis przygotowal 60

Pandemia i koniecznosc spolecznego dystansowania wymusily na wielu firmach zmiane w podejsciu do komunikacji z klientami. W kwietniu Bank BNP Paribas, jako pierwszy bank w Polsce, zaczal regularnie publikoc? wlasne podcasty. Do dzis przygotowal 60 takich nagran na kanale Spotify o lacznej dlugosci ponad 2380 minut, kt?rych mozna tez sluchac na specjalnej stronie  BNP Paribas Talks. W nagraniach eksperci banku regularnie dziela sie wiedza o tematyce finansowej, przygotowywanych przez media biznesowe.

– Przez kilka lat rozwijalismy inicjatywe BNP Paribas Talks – spotkania z inspirujacymi ludzi w oddzialach bankowych w calej Polsce. Chcielismy przyblizac tematy zwiazane z kultura, sztuka czy nauka szerokiej publicznosci, w niezobowiazujacych warunkach. Pandemia mogla te plany pokrzyzoc?. Przeniesienie BNP Paribas Talks do internetu, w formie podcast?w, pozwolilo nie tylko zachoc? idee cyklicznych, swobodnych rozm?w na ciekawe tematy, ale nawet rozszerzyc ja. W ciagu ostatnich miesiecy poruszalismy w podcastach zupelnie nowe watki, takie jak ekologia, a przy tym docieralismy do wiekszej grupy ludzi, niz kiedy spotkania odbywaly sie w oddzialach – m?wi Izabela Tworzylo, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Banku BNP Paribas.

Dotychczas[1] Bank BNP Paribas zamiescil na kanale Spotify 60 podcast?w, gdzie odsluchano je  ponad 6000 razy przez osoby z 26 kraj?w. Najwieksza popularnoscia cieszyla sie rozmowa z Mariuszem Szczyglem o kulturowym, spolecznym i architektonicznym fenomenie Pragi, kt?ra odtworzono az 1180 razy. Te same podcasty, a takze dodatkowo materialy video, sa publikowane na specjalnej stronie BNP Paribas Talks, gdzie do tej pory podcast?w odsluchano ponad 5000 razy. Na tym kanale najczesciej wybierany byl podcast o tematyce podr?zniczej – Wschodnia Polska na Wakacje.

Seria ma kilka kategorii tematycznych: kultura, biznes, ekologia, kobieta, podr?ze i psychologia. Wsr?d gosci, kt?rzy przyjeli zaproszenie banku, znaleźli sie m.in. Joanna Bator, Janina Daily, Marek Krajewski, Wojciech Kuczok, Agata Passent i Mariusz Szczygiel. Wsr?d najnowszych  swiateczno-noworocznych nagran sa m.in. te z zapisami trzech rozm?w z ciekawymi osobami: Ola Iwacz, psycholog i terapeuta pedagogiczny podpowie, jak nauczyc dziecko naturalnego dawania, Tomasz Sobierajski, socjolog o tym skad bierze sie  w nas przeswiadczenie, ze musimy byc „grzeczni”, natomiast Wojciech Eichelberger, psycholog i psychoterapeuta pomoze nam zatrzymac sie i z uwaznoscia wejsc w Nowy Rok.

A to już wiesz?  Polscy seniorzy w ogonie UE pod względem umiejętności cyfrowych. Rząd chce zaangażować w edukację media publiczne

Zaangazowanie Banku BNP Paribas w komunikacje za pomoca podcast?w nie ogranicza sie do wlasnych nagran. Bank wsp?lpracowal r?wniez z mediami o tematyce biznesowej i technologicznej bedac m.in. partnerem 20 podcast?w w ramach cyklu „PB do sluchania” Pulsu Biznesu (w pieciu z nich wystapili bankowi eksperci). Najwieksza popularnoscia cieszyla sie rozmowa red. Pawla Soltysa z Jerzy Nikorowskim, zastepca dyrektora Biura Maklerskiego BNP Paribas na temat inwestycji gieldowych. Dodatkowo bank zrealizowal podcasty z portalem fintek.pl, w kt?rych eksperci banku opowiadali m.in. o wsp?lpracy banku z Booksy, Autenti i OLX.

Podcasty pb.pl z ekspertami Banku BNP Paribas w ramach cyklu PB do sluchania:

 

[1] Dane na 14.12.2020 r.

 

 


dostarczyl infoWire.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy