Data publikacji: 2017-11-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przebój zespołu Queen motywem przewodnik kampanii Eurosportu
Kategoria: Muzyka, LIFESTYLE
RozpoczÄ™ta w poniedziaÅ‚ek kampania Eurosportu „Make it Yoursâ€, której hymnem jest przebój „I Want It All†zespoÅ‚u Queen w aranżacji LondyÅ„skiej Orkiestry Symfonicznej zachÄ™ca fanów do przejÄ™cia kontroli nad tym co, kiedy i gdzie chcÄ… oglÄ…dać.

W trakcie Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018 Eurosport da kibicom możliwość obejrzenia każdej sekundy startów wszystkich sportowców na każdej arenie. RozpoczÄ™ta w poniedziaÅ‚ek kampania „Make it Yoursâ€, której hymnem jest przebój „I Want It All†zespoÅ‚u Queen w aranżacji LondyÅ„skiej Orkiestry Symfonicznej zachÄ™ca fanów do przejÄ™cia kontroli nad tym co, kiedy i gdzie chcÄ… oglÄ…dać.
Pokazanie każdej sekundy, każdego sportowca i każdej dyscypliny – to główne założenie Eurosportu na Pyeongchang 2018. Po raz pierwszy w historii Eurosport będzie transmitował igrzyska z pełnym wykorzystaniem platform cyfrowych, m.in. aplikacji Eurosport Player. Dzięki temu kibice będą mieli możliwość spersonalizowania transmisji i ułożenia programu zgodnie ze swoimi preferencjami. Po raz pierwszy w historii ramówka Eurosportu 1 będzie w całości dostosowana do polskich widzów, którzy będą mogli zobaczyć wszystkie starty polskich olimpijczyków. Z kolei w Eurosporcie 2 nacisk położony zostanie na istotne dla wszystkich kibiców dyscypliny, takie jak hokej na lodzie, które ze względu na harmonogram nie mieszczą się w ramówce Eurosportu 1. Dodatkowo widzowie będą mieli dostęp do transmisji na żywo ze wszystkich aren oraz ogromnej ilości materiałów na życzenie w Eurosport Player.
Możliwość personalizacji igrzysk jest motywem przewodnim kampanii „Make it Yoursâ€, która zachÄ™ca kibiców do przejÄ™cia kontroli nad ramówkÄ… i wyboru tego, co i kiedy chcÄ… oglÄ…dać. Hymnem kampanii jest wielki przebój grupy Queen „I Want It All†w aranżacji LondyÅ„skiej Orkiestry Symfonicznej.
– Chcemy wprowadzić nowe standardy pokazywania igrzysk olimpijskich, dostarczając kibicom jeszcze więcej emocji z transmisji. Utwór I Want It All to ponadczasowy przebój legendarnej grupy Queen, która ma w dorobku utwory będące synonimami sportowego sukcesu. Słowa piosenki I Want It All doskonale oddają nasze ambicje, aby dać fanom dostęp do treści w każdym miejscu i czasie – powiedział Peter Hutton, CEO Eurosportu.
Utwór zostaÅ‚ nagrany w legendarnym Air Studios w Londynie, a wzięło w nim udziaÅ‚ wielu znakomitych artystów, majÄ…cych za sobÄ… pracÄ™ przy takich produkcjach jak „Mroczny Rycerzâ€, „Gladiatorâ€, „Incepcja†i „Jak zostać królem†oraz współpracÄ™ z wielkimi gwiazdami muzyki m.in. Adele, Vangelisem czy Markiem Ronsonem.
Eurosport, bÄ™dÄ…cy częściÄ… Discovery Communications, to oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich w 48 europejskich krajach*, partner MiÄ™dzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz wyłączny partner telewizyjny Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Najpopularniejszy kanaÅ‚ sportowy w Polsce prowadzi kibiców do Pyeongchang, transmitujÄ…c zawody Pucharu Åšwiata m.in. w skokach narciarskich, biathlonie, biegach narciarskich, czy narciarstwie alpejskim. Eurosport przygotowaÅ‚ też wiele specjalnych programów, m.in. najwiÄ™kszÄ… polskÄ… produkcjÄ™ Eurosportu – „Kamil Stoch. Moja historiaâ€. Kolejne odcinki dokumentu bÄ™dÄ… miaÅ‚y premiery w Eurosporcie 1 w czwartki.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Muzyka #LIFESTYLE