Biznes Kultura

Ruszył kojeny etap kampanii wizerunkowej warszawskich Domów Kultury

Ruszył kojeny etap kampanii wizerunkowej warszawskich Domów Kultury
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z

Data publikacji: 2018-12-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszył kojeny etap kampanii wizerunkowej warszawskich Domów Kultury
Kategoria: BIZNES, Kultura

„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy.

Ruszył kojeny etap kampanii wizerunkowej warszawskich Domów Kultury BIZNES, Kultura - „NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy.

„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć​ layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.

 

„Warszawskie Domy Kultury. Obudź w sobie dziecko” takie hasło widnienie na stworzonych na potrzeby kampanii layoutach. Autorem projektu jest Antoni Wajda. To artysta wywodzący się ze sceny alternatywnej, którego twórczość zalicza się do działań trash art’owych.

 

Przy okazji współpracy w ramach kampanii „NADAJEMY KULTURĘ” powiedział: -„Jak byłem w podstawówce, to chodziłem do Domu Kultury na zajęcia plastyczne i tam prawdopodobnie nabrałem przekonania, że ładnie maluję”.  Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Zajmuje się malarstwem, rysunkiem i grafiką. 

 

Kampania obejmuje nośniki typu bilbord, citylight i citylightpremium w kluczowych miejscach w Warszawie. Działania promocyjne realizowane będą także na nośnikach w tramwajach, na autobusach, pociągach skm i w Galerii Świętokrzyska. 

 

Głównym celem kampanii „NADAJEMY KULTURĘ”  jest zmiana wizerunku Domów Kultury. 

 

– Zależy nam na tym, by zachÄ™cić mieszkaÅ„ców Warszawy do sprawdzenia jakie możliwoÅ›ci spÄ™dzania wolnego czasu samodzielnie albo z rodzinÄ… majÄ… w swojej okolicy i rozważenie przyjÅ›cia do najbliższego Domu Kultury. Wg wyników badaÅ„ zrealizowanych przez UrzÄ…d Miasta StoÅ‚ecznego Warszawy pt. „Jak warszawiacy uczestniczÄ… w kulturze” 95% badanych zapytanych o to, jakie sÄ… ich praktyki kulturalne, zadeklarowaÅ‚o oglÄ…danie filmów i seriali. Co byÅ‚o dla badanych warszawiaków najwiÄ™kszymi barierami przy korzystaniu z oferty kulturalnej? Na samej górze znalazÅ‚y siÄ™ brak czasu (62%) oraz zbyt duże koszty (35%).  Współczesna oferta Domów Kultury to odpowiedź na dzisiejsze potrzeby aktywnych warszawiaków. Dlaczego? Bo  jesteÅ›my na wyciÄ…gniÄ™cie rÄ™ki zatem blisko i nie trzeba mieć zbyt dużo czasu, by do nas dotrzeć,  a po drugie zajÄ™cia oferowane przez nas majÄ… bardzo przystÄ™pne ceny. Mamy nadziejÄ™, że nasz wspólny wysiÅ‚ek pozwoli nam przekonać mieszkaÅ„ców Warszawy, że przychodzÄ…c do najbliższego Domu Kultury, można nie tylko  wartoÅ›ciowo spÄ™dzić czas, ale także nauczyć siÄ™ nowych rzeczy, a co równie ważne  odkryć ukryty talent i poznać nowych ludzi – dodaje na koniec Agnieszka JabÅ‚oÅ„ska z zespoÅ‚u ds. wizerunku warszawskich Domów Kultury.

A to już wiesz?  WyjÄ…tkowe debiuty na aukcji MÅ‚oda Sztuka

 

Za zakup mediów odpowiada zespół ekspertów koordynujący prace nad kampanią „NADAJEMY KULTURĘ”.

 

– W nasze dziaÅ‚ania  zaangażowali siÄ™ także artyÅ›ci – mówi Katarzyna Sajewicz, z Domu Kultury Praga Północ.  Dotychczas wsparli nas: Renata Przemyk https://bit.ly/2LehENA

Zbigniew Hołdys https://bit.ly/2Er4FaU

 I Izabela Dąbrowska https://bit.ly/2Gg9PIv

 

www.nadajemykulture.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Ruszył kojeny etap kampanii wizerunkowej warszawskich Domów Kultury BIZNES, Kultura - „NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy.
Hashtagi: #BIZNES #Kultura

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy