Data publikacji: 2018-12-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszył kojeny etap kampanii wizerunkowej warszawskich Domów Kultury
Kategoria: BIZNES, Kultura
„NADAJEMY KULTURʆpod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy.
„NADAJEMY KULTURʆpod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć​ layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
Â
„Warszawskie Domy Kultury. Obudź w sobie dziecko†takie hasło widnienie na stworzonych na potrzeby kampanii layoutach. Autorem projektu jest Antoni Wajda. To artysta wywodzący się ze sceny alternatywnej, którego twórczość zalicza się do działań trash art’owych.
Â
Przy okazji współpracy w ramach kampanii „NADAJEMY KULTURʆpowiedziaÅ‚: -„Jak byÅ‚em w podstawówce, to chodziÅ‚em do Domu Kultury na zajÄ™cia plastyczne i tam prawdopodobnie nabraÅ‚em przekonania, że Å‚adnie malujÄ™â€.  Jest absolwentem Akademii Sztuk PiÄ™knych we WrocÅ‚awiu. Zajmuje siÄ™ malarstwem, rysunkiem i grafikÄ….Â
Â
Kampania obejmuje noÅ›niki typu bilbord, citylight i citylightpremium w kluczowych miejscach w Warszawie. DziaÅ‚ania promocyjne realizowane bÄ™dÄ… także na noÅ›nikach w tramwajach, na autobusach, pociÄ…gach skm i w Galerii ÅšwiÄ™tokrzyska.Â
Â
Głównym celem kampanii „NADAJEMY KULTURʆ jest zmiana wizerunku Domów Kultury.Â
Â
– Zależy nam na tym, by zachÄ™cić mieszkaÅ„ców Warszawy do sprawdzenia jakie możliwoÅ›ci spÄ™dzania wolnego czasu samodzielnie albo z rodzinÄ… majÄ… w swojej okolicy i rozważenie przyjÅ›cia do najbliższego Domu Kultury. Wg wyników badaÅ„ zrealizowanych przez UrzÄ…d Miasta StoÅ‚ecznego Warszawy pt. „Jak warszawiacy uczestniczÄ… w kulturze†95% badanych zapytanych o to, jakie sÄ… ich praktyki kulturalne, zadeklarowaÅ‚o oglÄ…danie filmów i seriali. Co byÅ‚o dla badanych warszawiaków najwiÄ™kszymi barierami przy korzystaniu z oferty kulturalnej? Na samej górze znalazÅ‚y siÄ™ brak czasu (62%) oraz zbyt duże koszty (35%). Współczesna oferta Domów Kultury to odpowiedź na dzisiejsze potrzeby aktywnych warszawiaków. Dlaczego? Bo jesteÅ›my na wyciÄ…gniÄ™cie rÄ™ki zatem blisko i nie trzeba mieć zbyt dużo czasu, by do nas dotrzeć, a po drugie zajÄ™cia oferowane przez nas majÄ… bardzo przystÄ™pne ceny. Mamy nadziejÄ™, że nasz wspólny wysiÅ‚ek pozwoli nam przekonać mieszkaÅ„ców Warszawy, że przychodzÄ…c do najbliższego Domu Kultury, można nie tylko wartoÅ›ciowo spÄ™dzić czas, ale także nauczyć siÄ™ nowych rzeczy, a co równie ważne odkryć ukryty talent i poznać nowych ludzi – dodaje na koniec Agnieszka JabÅ‚oÅ„ska z zespoÅ‚u ds. wizerunku warszawskich Domów Kultury.
Â
Za zakup mediów odpowiada zespół ekspertów koordynujÄ…cy prace nad kampaniÄ… „NADAJEMY KULTURĘâ€.
Â
– W nasze dziaÅ‚ania zaangażowali siÄ™ także artyÅ›ci – mówi Katarzyna Sajewicz, z Domu Kultury Praga Północ.  Dotychczas wsparli nas: Renata Przemyk https://bit.ly/2LehENA
Zbigniew Hołdys https://bit.ly/2Er4FaU
 I Izabela Dąbrowska https://bit.ly/2Gg9PIv
Â
www.nadajemykulture.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Kultura