Data publikacji: 2020-09-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TAK TO ROBIĘ – zainspiruj się z Ballantine’s i pozostań sobą
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
Ballantine’s w swojej nowej kampanii zachęca wszystkich do podążania własną drogą w realizacji pasji i marzeń. Poprzez projekt „TAK TO ROBIʆmarka pokazuje, że można żyć na wiele sposobów, bez konieczności podążania utartymi szlakami.
Ballantine’s w swojej nowej kampanii zachęca wszystkich do podążania własną drogą w realizacji pasji i marzeń. Poprzez projekt „TAK TO ROBIʆmarka pokazuje, że można żyć na wiele sposobów, bez konieczności podążania utartymi szlakami. Najważniejsze, to być wiernym sobie i cieszyć się pełnią życia.
Â
Marka Ballantine’s zawsze wspieraÅ‚a mÅ‚odych, ambitnych ludzi, którzy nie bojÄ… siÄ™ podążać przez życie wedÅ‚ug wÅ‚asnego planu. Od lat prowadzi kampanie w duchu idei “Stay Trueâ€, podkreÅ›lajÄ…cej istotÄ™ autentycznoÅ›ci oraz zachÄ™cajÄ…cej do życia w zgodzie ze sobÄ….
Â
W tym roku Ballantine’s prezentuje nowÄ… odsÅ‚onÄ™ i hasÅ‚o tej kampanii: TAK TO ROBIĘ. Marka chce w ten sposób podkreÅ›lić, że nie ma jednego obowiÄ…zujÄ…cego wzoru na udane życie, a pozostanie wiernym sobie i swoim pomysÅ‚om, jest najlepszym rozwiÄ…zaniem, by czuć speÅ‚nienie i satysfakcjÄ™. Inicjatywa ma zainspirować ludzi do tego, by byli tacy, jakimi chcÄ… być, i przekonać ich, że wÅ‚asna interpretacja każdego zagadnienia jest najlepszÄ… drogÄ… do szczęścia. Bo przecież nic nie sprawia wiÄ™kszej satysfakcji niż cel osiÄ…gniÄ™ty na wÅ‚asnych warunkach, bez podporzÄ…dkowywania siÄ™ innym. TAK TO ROBIĘ to kampania o swobodzie interpretacji i wyboru oraz o tym, by z nich korzystać i czerpać z życia to, na czym nam najbardziej zależy i co nam najbardziej pasuje.Â
Zdajemy sobie sprawÄ™, że ludzie, na każdym etapie swojego życia, czÄ™sto próbujÄ… speÅ‚niać różne oczekiwania: spoÅ‚eczeÅ„stwa, rodziców czy znajomych. W kampanii TAK TO ROBIĘ pokazujemy, że każdy może żyć wedÅ‚ug wÅ‚asnych zasad – oczekiwania innych nie powinny być wytycznÄ… drogi jakÄ… obieramy, by realizować marzenia, czuć siÄ™ szczęśliwym i osiÄ…gać swoje cele. Niezależnie od wszystkiego, mamy prawo trzymać siÄ™ wÅ‚asnego pomysÅ‚u na życie i gÅ‚oÅ›no mówić “tak to robiꆖ mówi Marcin Zalewski, Senior Brand Manager Ballantine’s Polska.Â
Do przedstawienia idei kampanii Ballantines „Tak to robię†zostały wybrane różnego rodzaju stereotypy, związane z życiem zarówno osobistym, jak i zawodowym. Nie mogło wśród nich zabraknąć wszechobecnego przekonania o „odpowiednich sposobach†spożywania whisky. Marka mówi: nie ma czegoś takiego! Zgodnie z zasadą: możesz żyć, jak chcesz, możesz też delektować się whisky w sposób, jaki najbardziej lubisz.
W pierwszym etapie kampanii w kanaÅ‚ach social media marki zostanie opublikowany manifest Ballantine’s „Tak To RobiÄ™â€, demonstrujÄ…cy, że istniejÄ… różne interpretacje i wyobrażenia, dotyczÄ…ce takich aspektów, jak kariera zawodowa czy spÄ™dzania wolnego czasu. W ramach kampanii zostanie także przeprowadzona m.in. aktywacja konsumencka, współpraca z influencerami oraz inne dziaÅ‚ania na profilu marki na Facebooku. Kampania promocyjna bÄ™dzie trwaÅ‚a przez najbliższy rok.
Za koncept kreatywny i strategiÄ™ odpowiada agencja VMLY&R, a za komunikacjÄ™ PR agencja MSL.
Â
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE