Data publikacji: 2017-02-01
Oryginalny tytuÅ‚ wiadomoÅ›ci prasowej: „TATRA co sekundÄ™, STÓWA co godzinÄ™!â€*
Kategoria: BIZNES, Konsument
NAJWIĘKSZA LOTERIA W HISTORII TATRY 1 lutego 2017 r. Tatra startuje z najwiÄ™kszÄ… w historii marki loteriÄ… promocyjnÄ… “Tatra co sekundÄ™, sto zÅ‚otych co godzinÄ™!â€*.
W tym roku konsumenci będą mogli wygrać 18 milionów piw Tatra Jasne Pełne, a także nagrody pieniężne o wartości 100 zł każda. Akcja potrwa do 31 sierpnia 2017 r.
Â
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić jeden z trzech wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne i Tatra Niepasteryzowane) w promocyjnym opakowaniu (butelka i puszka), a następnie sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej. Informacje dotyczące promocji oraz odbioru nagród dostępne są na stronie www.tatra.pl.
Promocję wspiera silna kampania telewizyjna, działania w Internecie oraz dedykowane loterii materiały POS.
Â
Za obsługę promocji odpowiada agencja G3. Za komunikację telewizyjną agencja Heart&Brain, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy MediaVest. Projekty opakowań przygotowała agencja: MH-ART, POSM agencja: Global. Działania PR realizuje agencja ROOTS PR, a działania digitalowe – agencja GoldenSubmarine.
Â
*Biorąc pod uwagę liczbę nagród oraz czas trwania loterii, statystycznie co sekundę można wygrać piwo Tatra, a co godzinę 100 pln.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument