Wiadomości branżowe

Teledysk do najnowszego hitu Mateusza Mijala juz wkr?tce!

Trwaja prace na planie teledysku do najnowszego singla Mateusza Mijala. Sponsorem klipu do piosenki „Zabijasz mnie” jest TEEKANNE, marka wspierajaca talenty artystyczne.Utw?r „Zabijasz mnie” zapowiada najnowsza plyte artysty, kt?ry swa solowa kariere rozpoczal dwa lata temu. Wokalista, muzyk i kompozytor w jednym, w tym wypadku stworzyl muzyke. Autorem tekstu jest natomiast Liber.Singiel zadebiutowal juz w propozycjach do wielu list

Trwaja prace na planie teledysku do najnowszego singla Mateusza Mijala. Sponsorem klipu do piosenki “Zabijasz mnie” jest TEEKANNE, marka wspierajaca talenty artystyczne.

Utw?r “Zabijasz mnie” zapowiada najnowsza plyte artysty, kt?ry swa solowa kariere rozpoczal dwa lata temu. Wokalista, muzyk i kompozytor w jednym, w tym wypadku stworzyl muzyke. Autorem tekstu jest natomiast Liber.

Singiel zadebiutowal juz w propozycjach do wielu list przeboj?w. 11 lutego pojawil sie chociazby w “Goracej 20” na antenie Radia ESKA.

“Zabijasz mnie” opowiada historie, kt?ra wydarzyc mogla sie kazdemu. Pelno tu silnych emocji, uczuc i skomplikowanych relacji. Tym bardziej ciekawie zapowiada sie zatem wspierany przez TEEKANNE teledysk do tej piosenki.

Poprzednie single Mateusza Mijala podbily serca fan?w. Nagrana w 2012 roku w duecie z Liberem piosenka “Winny”, przez wiele tygodni goscila na listach przeboj?w. Stworzony do niej teledysk, zamieszczony na oficjalnym kanale wokalisty, zanotowal kilka milion?w odslon. Kolejny z przeboj?w artysty noszacy tytul “Cos na p?zniej”, r?wniez znalazl sie na szczytach najwazniejszych muzycznych zestawien. W minionym roku fani Mateusza bawili sie przy piosence “Niech sie ludzie smieja”, kt?ra stala sie wakacyjnym przebojem internetu. Podczas produkcji teledysk?w do wszystkich tych hit?w, artyste wspierala marka TEEKANNE. Tak jest i tym razem.

Mateusz Mijal to zdolny artysta mlodego pokolenia. TEEKANNE pragnie zas wspierac rozw?j prawdziwych talent?w. To zadecydowalo o udziale marki w produkcji kolejnego teledysku wokalisty. Poza tym dobra muzyka i wysmienity smak herbaty to przeciez polaczenie idealne komentuje Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska.

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doswiadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjalisci nieustannie pracuja nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariant?w smakowych herbaty, kt?re dostarczaja niezapomnianych wrazen konsumentom w r?znych zakatkach swiata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA miesci sie w Krakowie, a gl?wna filia znajduje sie w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzaj?w herbat, ponad 80 r?znych produkt?w, kt?re mozna znalezc na sklepowych p?lkach nie tylko w Polsce, ale tez w wielu krajach europejskich. 

A to już wiesz?  Edyta Olsz?wka: mam nadzieje, ze widzowie dadza jeszcze jedna szanse serialowi "Az po sufit!"

 

Wiecej informacji: 
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne

nr?dlo TEEKANNE Polska. Dostarczyl netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy