Data publikacji: 2019-10-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 16 października startuje największy w Polsce festiwal kulinarny Restaurant Week
Kategoria: Styl życia, LIFESTYLE
16 październik startuje największy w Polsce festiwal kulinarny Restaurant Week.
16 października rozpocznie siÄ™ najwiÄ™kszy w Polsce festiwal kulinarny Restaurant Week. Bierze w nim udziaÅ‚ rekordowa liczba restauracji, bo niemalże 400 z 15 polskich regionów. Na GoÅ›ci czeka trzydaniowe menu – przystawka, danie główne, deser – i koktajl od sponsorów wydarzenia, wszystko w festiwalowej cenie 49 zÅ‚ za osobÄ™. Jesienna edycja Festiwalu potrwa do 31 października. Rezerwacji można dokonywać za poÅ›rednictwem strony www.restaurantweek.pl.Â
5 lat Restaurant Week – czas podsumowań
W tym roku Restaurant Week świętuje swoje pięciolecie. Pierwsza, warszawska edycja odbyła się w 2014 roku. Od tego czasu Festiwal stał się największym i najpopularniejszym wydarzeniem kulinarnym w Polsce, a także jednym z dwóch największych na świecie. Restaurant Week zgromadził dotąd 700 000 Gości, zaserwowano blisko 2 000 000 dań!
Â
Na Gości czeka popisowe menu niemalże czterystu restauracji, oferujących ulubione przez Polaków smaki – włoskie, azjatyckie, meksykańskie, greckie czy rodzime polskie, w tym specjały regionalne. Trzydaniowe doświadczenie może być w wersji mięsnej, bezmięsnej, wegetariańskiej czy wegańskiej, do menu zostanie podany festiwalowy koktajl aperitivo Martini Fiero & Tonic, który pobudzi apetyt oraz zmysły stając się idealnym dopełnieniem dla serwowanych dań.
Â
Jak przy każdej edycji, również i tym razem, festiwalowi GoÅ›cie majÄ… szansÄ™ wygrać atrakcyjne nagrody, ufundowane przez Partnerów wydarzenia: dziÄ™ki marce Grundig kolacjÄ™ w Osteria Francescana 3***, której wÅ‚aÅ›cicielem i szefem kuchni jest Massimo Bottura, jedna z najsÅ‚ynniejszych postaci Å›wiatowej gastronomii oraz pobyt w jego willi Casa Maria Luigia,Â
dziÄ™ki PLL LOT GoÅ›cie wybiorÄ… siÄ™ w podróż do Delhi, a Restaurant Week zaprosi ich na kolacjÄ™ w stolicy Indii.Â
#KochajJedzenie
Jesiennej edycji Restaurant Week będzie towarzyszyć ogólnopolska kampania społeczna #KochajJedzenie. Jest to kontynuacja i zarazem kolejna odsłona zapoczątkowanej wiosną kampanii #SzanujJedzenie, która odbiła się szerokim echem i dotarła do milionów odbiorców. Akcja promuje dojrzałą miłość do jedzenia, opartą nie tylko na przyjemności, ale też na szacunku i codziennej dbałości o wpływ zwyczajów żywieniowych na środowisko. Dzięki inteligentnemu systemowi wcześniejszych rezerwacji i wyboru menu, podczas Restaurant Week nie marnujemy żywności.
Miejsca można już rezerwować za poÅ›rednictwem strony www.restaurantweek.pl. Tej jesieni organizatorzy spodziewajÄ… siÄ™ 100 000 GoÅ›ci, dla przypomnienia ostatnia, wiosenna edycja – jak dotÄ…d rekordowa – zakoÅ„czyÅ‚a się z wynikiem 93 tysiÄ™cy uczestników.Â
Razem przy stole
Zwyczaj celebracji wspólnych chwil przy dobrym jedzeniu i koktajlach to idealna okazja do wspólnego próbowania różnych połączeÅ„ kulinarnych. Podczas zbliżajÄ…cej siÄ™ edycji Restaurant Week, do każdego serwowanego posiÅ‚ku goÅ›cie otrzymajÄ… koktajl Martini Fiero & Tonic, na bazie najnowszego wermutu Martini Fiero. Nowy smak, którego wyróżnikiem jest dodatek czerwonej pomaraÅ„czy, zostaÅ‚ stworzony z myÅ›lÄ… o aperitivo, czyli o spÄ™dzaniu czasu razem przy przekÄ…skach i rozmowach. Koktajl Martini Fiero & Tonic to połączenie nut pomaraÅ„czy i mandarynki z delikatnÄ… goryczÄ… pioÅ‚unu oraz z bÄ…belkami toniku. OrzeźwiajÄ…ca kompozycja smaków bÄ™dzie idealnie komponować siÄ™ z daniami serwowanymi podczas Restaurant Week, zaostrzajÄ…cy apetyt festiwalowiczów!Â
Â
Â
***
Â
Sponsor wydarzenia: Martini
Woda Festiwalowa: Kropla Delice
Partner Kulinarny: Grundig
Partner Koktajlowy: Kinley
Partner logistyczny: DPD
Partner lotniczy: LOT
Â
***
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Styl życia #LIFESTYLE