Zdaniem dziennikarza okreslenie „sukces” jest wielowymiarowe i warto rozpatrywac je glebiej niz tylko przez pryzmat stanu konta czy obecnosci na pierwszych stronach gazet. Dla niego sukces to filozofia zycia i mozliwosc robienia tego, co jest jego pasja. To kompozycja wielkiego wysilku i dobrze wykorzystanych szans. To takze kazdy maly krok, kt?ry robi w kierunku realizacji swoich marzen. Jednym z ostatnich jest produkowanie w calosci swoich program?w podr?zniczych.
Jaroslaw Kuzniar tlumaczy, ze okreslenie „sukces” w stosunku do jakiejs sytuacji czy osoby szybko moze sie przeterminowac. Cos, co bowiem dzis postrzegane jest w najlepszych kategoriach, jutro za sprawa r?znych zbieg?w okolicznosci juz moze stracic swoja wartosc.
– Mam z tym duzy problem, dlatego ze wszyscy przychodza i m?wia: „A, pan jest z telewizji, wiec pan jest czlowiekiem sukcesu”. Nie wiem i nie mam takiego przekonania, dlatego ze to jest bardzo dynamicznie zmieniajacy sie swiat. Nasza rozmowa tez moze byc odebrana jako sukces, bo nie zapomnial jezyka w gebie, opowiedzial ciekawie o r?znych rzeczach. Tak, dzisiaj tak, ale jutro czy dalej bede czlowiekiem sukcesu? A moze popelnie po drodze jakis blad? – m?wi agencji Newseria Jaroslaw Kuzniar.
Dziennikarz sukcesem nazywa kazdy male dzialanie, kt?re przybliza go do realizacji swoich zyciowych plan?w i kazde potkniecie, kt?re pozornie tylko go od nich oddala.
– zyje sobie spokojnie i pilnuje realizacji tych pomysl?w, kt?re mam w glowie, nie liczac z g?ry, ze one beda zamienione na sukces. Jesli mialbym dzisiaj zlapac to slowo w definicje, sukces to jest poczucie bezpieczenstwa i na razie je mam – m?wi Jaroslaw Kuzniar.
Dziennikarz tlumaczy, ze ma w glowie wiele plan?w i projekt?w do zrealizowania. Nie wyklucza tez, ze niedlugo stanie po drugiej stronie kamery.
– Chcialbym te rzeczy, kt?re robie – podr?zniczo-redakcyjne produkowac i to jest m?j cel na najblizsze miesiace. Byc w roli kogos, kto dostarcza nie tylko swoja twarz, swoja wiedze, lecz takze dostarcza gotowy produkt, kt?ry jest przeze mnie napisany, przeze mnie wyrezyserowany, przeze mnie wyprodukowany. I trafiam do jak najszerszej publicznosci – m?wi Jaroslaw Kuzniar.
Jaroslaw Kuzniar zostal tez ambasadorem kampanii „Success is a blend” marki Chivas, kt?ra dedykowana jest ludziom odwaznie siegajacym po swoje marzenia i pokazuje, ze kazdy z osobna jest wyjatkowy, a razem tworza niepowtarzalny blend. Wraz z Magdalena Cielecka i Maciejem Musialem dziennikarz przekonuje, ze sukces niejedno ma imie i dla kazdego znaczy cos innego.
– Do kampanii „Success is a blend” chcielibysmy zaprosic ludzi, kt?rzy moze nie sa znani z pierwszych stron gazet, ale tez zrobili cos fajnego, bo ich sukces to jest np. szczescie kogos innego, ich sukces to jest pomoc komus innemu, wiec takie osoby, takich ludzi tez chcielibysmy pokazac w naszej kampanii – m?wi Jaroslaw Kuzniar.