Wiadomości branżowe

Ruszyla nowa akcja w ramach programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Zebrane srodki zostana przeznaczone na rozw?j mlodych sportowc?w i pomoc dzieciom niepelnosprawnym

Ruszyla nowa akcja w ramach programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Zebrane srodki zostana przeznaczone na rozw?j mlodych sportowc?w i pomoc dzieciom niepelnosprawnym
Do knca roku kupujac okreslone produkty Procter & Gamble w sklepach sieci Eurocash oraz Piotr i Pawel, mozna wesprzec mlodych sportowc?w i rozw?j dzieci chorych i niepelnosprawnych. Ambasadorka akcji zostala Otylia Jedrzejczak.Polskie Nadzieje Olimpijskie to program prowadzony przez Polska Fundacje Olimpijska przy PKOL oraz Fundacje Polsat we wsp?lpracy z Procter & Gamble, Telewizja Polsat, PGNIG i Grey Group. Wlasnie ruszyla nowa akcja na rzecz programu, trwajaca do knca grudnia br., do kt?rej wlaczyli sie takze klienci P&G – firmy Eurocash i Piotr i Pawel.– Dzieki wsp?lpracy z firmami Eurocash, Procter & Gamble oraz Piotr i Pawel klienci, kupujac wybrane produkty, beda wspierali akcje Polskie Nadzieje Olimpijskie – wyjasnia w rozmowie z agencja Newseria Wlodzimierz Kleniewski, dyrektor Polskiej Fundacji Olimpijskiej. – Zebrane fundusze trafia do Polskiej Fundacji Olimpijskiej i Fundacji Polsat. W ciagu dw?ch lat trwania programu przekazano 22 granty instytucjom, kt?re organizuja zajecia sportowe dla dzieci i mlodziezy w calej Polsce.Program Polskie Nadzieje Olimpijskie wspiera nie tylko mlodych sportowc?w, lecz takze

Do konca roku kupujac okreslone produkty Procter & Gamble w sklepach sieci Eurocash oraz Piotr i Pawel, mozna wesprzec mlodych sportowc?w i rozw?j dzieci chorych i niepelnosprawnych. Ambasadorka akcji zostala Otylia Jedrzejczak.

Polskie Nadzieje Olimpijskie to program prowadzony przez Polska Fundacje Olimpijska przy PKOL oraz Fundacje Polsat we wsp?lpracy z Procter & Gamble, Telewizja Polsat, PGNIG i Grey Group. Wlasnie ruszyla nowa akcja na rzecz programu, trwajaca do konca grudnia br., do kt?rej wlaczyli sie takze klienci P&G – firmy Eurocash i Piotr i Pawel.

Dzieki wsp?lpracy z firmami Eurocash, Procter & Gamble oraz Piotr i Pawel klienci, kupujac wybrane produkty, beda wspierali akcje Polskie Nadzieje Olimpijskie – wyjasnia w rozmowie z agencja Newseria Wlodzimierz Kleniewski, dyrektor Polskiej Fundacji Olimpijskiej. – Zebrane fundusze trafia do Polskiej Fundacji Olimpijskiej i Fundacji Polsat. W ciagu dw?ch lat trwania programu przekazano 22 granty instytucjom, kt?re organizuja zajecia sportowe dla dzieci i mlodziezy w calej Polsce.

Program Polskie Nadzieje Olimpijskie wspiera nie tylko mlodych sportowc?w, lecz takze pomaga niepelnosprawnym i chorym dzieciom, dla kt?rych sport jest forma rehabilitacji i szansa na uczestnictwo w zyciu publicznym.

Obecnie 20 proc. pieniedzy z programu trafia do dzieci niepelnosprawnych – zaznacza Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat. To juz kolejny projekt, w kt?rym wsp?lpracujemy z firma Procter & Gamble – dodaje.

Procter & Gamble jest jednym z zalozycieli programu i od kilku lat angazuje sie w inicjatywy zwiazane ze sportem. Jako globalny partner Miedzynarodowego Komitetu Olimpijskiego jest sponsorem Igrzysk Olimpijskich, podczas kt?rych prowadzi kampanie „Dziekuje Ci, Mamo”, majaca na celu nie tylko wsparcie sportowc?w, lecz takze bedaca uklonem w strone ich mam.

 – Zostalismy partnerem-wsp?lzalozycielem programu „Polskie Nadzieje Olimpijskie, bo jako firmie odpowiedzialnej spolecznie zalezy nam na tym, zeby wspierac mlodych sportowc?w w rozwoju ich profesjonalnej kariery i zeby pomagac dzieciom poprzez sport w rehabilitacji – podkresla Justyna Rymkiewicz, manager komunikacji korporacyjnej Procter & Gamble Polska.

A to już wiesz?  Michal Pir?g: Seks jest w naszych glowach. Nie mozemy sie wstydzic swojej cielesnosci

W pazdzierniku ruszyla akcja na rzecz programu prowadzona w sklepach sieci Piotr i Pawel oraz Eurocash. Moze dolaczyc do niej kazdy, kto do konca roku odwiedzi sklepy i kupi wybrane produkty marek P&G – produkty dla kobiet marki Always, Discreet, Naturella i Gillette Venus, pieluszki i chusteczki Pampers, produkty do pielegnacji wlos?w Head & Shoulders, Pantene i Wella, srodki do pielegnacji tkanin Ariel, Bonux, Vizir, Lenor, Fairy, odswiezacze Ambi Pur, produkty dla mezczyzn Gillette i Old Spice, srodki do higieny jamy ustnej Oral-B i Blend-a-med i produkty Duracell.

Znajac potrzeby polskiego sportu i jego znaczenie w rozwoju dzieci niepelnosprawnych, postanowilismy nadac programowi wieksza skale. Dlatego wlaczylismy w to naszych partner?w handlowych, chcielismy zaangazowac r?wniez konsument?w i dac im mozliwosc wlaczenia sie w spos?b czynny we wspieranie polskiego sportu oraz dzieci i mlodziezy, kt?rej sport potrzebny jest do rehabilitacji – tlumaczy Rymkiewicz. 

– Programy takie jak ten zasluguja na szczeg?lna uwage. Prosty mechanizm akcji (wystarczy kupic wybrane produkty w odpowiednim sklepie) pomoze dzieciom najbardziej utalentowanym w ich sportowym rozwoju, a one kt?regos dnia siegna po medale – m?wi Otylia Jedrzejczak, ambasadorka programu. – Kazdy moze byc czescia programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Kupujac produkty, moze pom?c spelnic zawodnikom ich marzenia o medalach – dodaje.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy