Materialy prasowe, 25.11.2014 r.
Nowosc w kolekcji OCHNIK!
Stylowa galanteria z motywem znaku graficznego marki
Do salon?w OCHNIK w calej Polsce trafila wlasnie nowa linia galanterii niesk?rzanej. Torebki, plecak, kosmetyczka i portfel – wszystkie 11 modeli zdobi motyw oparty na znaku graficznym marki.
Wiosna OCHNIK wprowadzil do sprzedazy produkty opatrzone nowym symbolem graficznym nawiazujacym do historii marki. – Nowe logo zostalo bardzo przychylnie przyjete przez Klient?w. Chcac je jeszcze bardziej upowszechnic, postanowilismy stworzyc z niego motyw zdobiacy nasza nowa linie galanteryjna – m?wi Agata Zwolinska, gl?wny projektant marki OCHNIK.
Produkty wchodzace w sklad nowej linii zostaly uszyte z wysokiej jakosci tkaniny w srebrno-zlotym kolorze. Matowe lub lakierowane wykonczenia oraz zlote detale podkreslaja oryginalny styl i designerski charakter kolekcji. Torebki sa lekkie i bardzo wygodne w uzytkowaniu. Posiadaja wiele funkcjonalnych kieszeni i szerokie paski z tloczonym logotypem OCHNIK.
Kolekcja dostepna jest we wszystkich salonach regularnych oraz w sklepie internetowym (www.sklep.ochnik.com). Ceny juz od 119,90 zl!
***
OCHNIK to polska firma z 25-letnia tradycja posiadajaca siec 78 Salon?w Firmowych zlokalizowanych
w najbardziej prestizowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaz za posrednictwem Internetu (www.sklep.ochnik.com) oraz Dzialu Sprzedazy B2B, oferujacego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
OCHNIK jest r?wniez cenionym pracodawca. W badaniu „Najlepsze Miejsca Pracy 2014” realizowanym przez Instytut Great Place to WorkÂŽ znalazl sie w pierwszej dziesiatce laureat?w, obok takich marek jak Microsoft Sp. z o. o., SC Johnson Sp. z o. o. czy SAS Institute Sp. z o.o.