Data publikacji: 2020-07-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tygryski chrupią bardziej. Wielki Tygryskowy konkurs wakacyjny
Kategoria: BIZNES, Konsument
Marka Tygryski zorganizowaÅ‚a Wielki Tygryskowy konkurs wakacyjny. Zadaniem uczestników jest przygotowanie zdjÄ™cia lub filmu pt. „Tygryski chrupiÄ… bardziejâ€. Nagroda główna to voucher turystyczny o wartoÅ›ci 10 000 zÅ‚.
Marka Tygryski zorganizowaÅ‚a dla konsumentów Wielki Tygryskowy konkurs wakacyjny. Zadaniem uczestników jest przygotowanie zdjÄ™cia lub filmu pt. „Tygryski chrupiÄ… bardziejâ€, obrazujÄ…cego rodzinnÄ… zabawÄ™. Nagroda główna to voucher turystyczny o wartoÅ›ci 10 000 zÅ‚. Konkurs wspierajÄ… zintegrowane dziaÅ‚ania marketingowe. Przewidziano aktywnoÅ›ci w mediach i social mediach oraz szereg dziaÅ‚aÅ„ POS.
– Tygryski to chrupki uwielbiane nie tylko przez maluchów, ale również ich rodziców. Dlatego postanowiliÅ›my zorganizować konkurs, w który mogÄ… zaangażować siÄ™ caÅ‚e rodziny. Przygotowanie zdjęć lub filmów może być Å›wietnÄ…, integrujÄ…ca zabawÄ… – mówi Gabriela Antczak, z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opiekÄ… strategicznÄ… odbywa siÄ™ innowacyjne poszerzenie asortymentu Tygrysków. Â
Konkurs polega na przygotowaniu kreatywnego zdjÄ™cia lub wideo, pt. „Tygryski chrupiÄ… bardziejâ€. Na fotografii lub filmiku należy pokazać wspólnÄ…, wesołą, rodzinnÄ… zabawÄ™, a nastÄ™pnie opublikować materiaÅ‚y na swoim profilu na Facebooku lub Instagramie. W poÅ›cie trzeba uzasadnić, dlaczego to wÅ‚aÅ›nie Twoja rodzina powinna zdobyć nagrodÄ™, oznaczyć profil @naszetygryski oraz dodać hasztag #tygryskiwielkikonkurs. Ostatnim etapem jest przesÅ‚anie zgÅ‚oszenia (z linkiem do publikacji w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych) na adres e-mail [email protected] lub za poÅ›rednictwem formularza.
Konkurs trwa od 1 lipca 2020 roku do 31 sierpnia 2020 roku.
Organizator ufundował nagrody główne oraz nagrody miesięczne. Nagrodą główną jest voucher turystyczny do wykorzystania na stronie Wakacje.pl o wartości 10 000 zł oraz dwa dmuchane place zabaw. Dodatkowe nagrody (które zostaną przyznane w lipcu i sierpniu) to organizery samochodowe oraz bidony.
Konkurs wspierają intensywne działania trade marketingowe, m.in. dodatkowe ekspozycje w sklepach. Przewidziano również szereg aktywności na Instagramie i Facebooku oraz billboardy sponsorskie w telewizji. – Zaplanowaliśmy wiele aktywności marketingowych wspierających konkurs. Standy czy topery w sklepach, billboardy w TV czy działania Public Relations to tylko niektóre z wdrożonych przez nas rozwiązań. Zależy nam na zaangażowaniu szerokiego grona odbiorców. Tygryski chrupią bardziej, więc chcemy, żeby rodziny bawiły się z nami na całego  – podsumowuje Antczak.
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu są dostępne na stronie: http://www.wielkikonkurs.tygryski.pl/.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Konsument